chemia budowlana .info

Portal dla dziennikarzy. Źródło materiałów prasowych - artykuły prasowe, artykuły PR, informacje dla prasy oraz portali. Autorami materiałów są głównie firmy oraz agencje PR

Portal dla dziennikarzy. Baza darmowych artykułów dla portali i gazet. Informacje PR z różnych branż, uzupełniane na bieżąco. Pobieraj i publikuj


Aby móc pobierać artykuły,
musisz być zalogowany(a)
Pliki w paczce do ściagnięcia:
x1 x1 x1 x1
 ilość znaków w artykule: 2037 
 ilość czytań: 7853 
 ilość pobrań: 2 
LOGIN: HASŁO: PANEL KLIENTA
przypomnienie hasła
rejestracja konta
W TREŚCI: BRANŻA: WOJEWÓDZTWO: TYLKO ZE ZDJĘCIEM FIRMA/AUTOR: DATA OD: DATA DO:

Somersby i Streetcom - kampania “Like a Lord”

 11.04.2013 
Somersby i Streetcom - kampania “Like a Lord” Marka Somersby wszystkie działania wokół złocistego piwnego napoju prowadzi zgodnie ze swoim hasłem - STAY OPEN-MINDED. Dlatego rozpoczęła kampanię rekomendacji, do której sam Lord Somersby zaprosił 5000 ambasadorów, wyselekcjonowanych skrupulatnie ze społeczności Streetcom. Każdy element kampanii nawiązuje do stylistyki bohatera – postaci Lorda Somersby i jego świty, a sam bohater prowadzi ambasadorów za rękę, inicjując kolejne etapy zabawy „Like a Lord”.

Jak wieść niesie, Lord Somersby jest ojcem wielu niesamowitych wynalazków – jednak najbardziej znanym z nich jest napój piwny o smaku jabłkowym, nazwany jego imieniem. Dlatego sam Lord przenosi uczestników kampanii i ich znajomych do świata beztroskiej zabawy. „To ja,...
Aby móc czytać lub pobierać teksty artykułów wraz ze zdjęciami w postaci spakowanej paczki, musisz być            zalogowany(a).

Jeśli jeszcze nie posiadasz konta Zarejestruj się tutaj
 
Login:
Hasło: 
 
 kategoria: Biuro i reklama   autor: Streetcom   firma: Streetcom 
Fot. Streetcom
STREFA PARTNERA
home  |  o portalu  |  rejestracja  |  e-prasa  |  newsletter  |  regulamin  | kontakt  |  partnerzy  | kontakt